2016. január 16., szombat

Rossz szomszédság!

 2.

Éktelen hangzavar riaszt fel, aminek következtében le estem az ágyról. Nem igazán vagyok most képben, de azt tudom, hogy fogom kinyírni a zaj forrást. Feltápászkodok és dühös léptekkel tépem fel az ajtót.
- Remélem valaki kurvára haldoklik?! - üvöltöm 7 megszeppent srác arcába. 
- Nem, de mi azt hittük, hogy meghaltál! -  válaszol egy hang. Oda kapom a fejem, hogy jól le üvöltsem a fejét, de mérgem enyhül amint megláttam édes kis arcát. Hivatalosan is elmondhatom, hogy nem az én ártatlanságomat kell félteni! Kábulatomból egy másik hang riaszt fel.
- Már lassan 2 napja, hogy megjöttél!
Szóval 2 napja csak alszom. Így már érthető a riadalmuk, de még mindig nem értem, hogy mi volt az-az éktelen hangzavar. Rá is kérdeztem, majd a Cuki pofa fel emelt egy fúró gépet, mondván ki akarták fúrni a zárat. Erre csak nevetni tudtam. Nagyon aranyosak! Könnyeimet törölgetve nyugtatgattam meg őket.
- Semmi baj, fiúk! Ha most csináltok nekem valami finom kaját, el felejtem azt a tényt, hogy meg akartátok lesni habtestemet! - pimaszkodok velük. Pirulva ott hagytak és csak egy maradt előttem. Gúnyosan vigyorgott és végig mért, majd megnyalja száját ott hagyott. Most én voltam az aki elpirult és becsapva az ajtót, gyorsan elkészültem. Amikor szalon képes voltam, berobogtam a konyhába, ahol egy ételekkel megrakott asztalt és a sorfalat álló lakótársaimat találtam. 
- Ugye le fogtok ülni velem enni, mert oké, hogy nagy étvágyam van de azért nem ekkora?! - vigyorgok rájuk és biztatóan megpaskolom a mellettem lévő széket. Szegények még mindig megszeppenve engedelmeskednek. Csöndben neki láttunk enni, de túl nyomasztó és nem bírom tovább. - Amúgy Melanie vagyok, de hívhatok csak Melnek is! 
- Én Kim Nam Joon vagyok! Mi vagyunk a Bagtan Boys! Én vagyok a leader! - mutatkozik be. Szép fekete szeme és platina szőke haja van. 
- Jung Ho Seok! Hívj J-Hopenak! - neki is fekete szeme van és barna haja.
- Min Yoon Gi - fekete szem és barna haja.
- Kim Seok Jin - még egy fekete szem és barna haj.
- Jeon Jeongguk - mondja Cuki pofa. Neki is fekete szeme van, de sötétebb vörös haja.
- Kim Tae Hyung - végül Kiszáradt Száj. Fekete szem és répa vörös haja van. 
Végig néztem rajtuk és akkor eset le, hogy csöbörből vödörbe estem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése